A parafa környezetbarát, vízálló, könnyű, de mégis erős.
Összecsukható parafa szemüvegtok - Narancssárga
A parafa környezetbarát, vízálló, könnyű, de mégis erős.
Igen, valóban parafából készült
A parafát szinte mindenki ismeri. A legtöbben a borosüveg parafa dugójára vagy a parafapadlóra gondolnak, de a parafából sokkal több dolgot készítenek. A parafának kiváló szigetelő tulajdonságai vannak, vízálló, könnyű, de mégis erős, és egy elegáns anyag is.
Néhány szó a parafáról
A parafa a parafadiót törésével nyerhető, amely főleg Portugália déli részén, a sorokban nő. A parafa tölgyük a nemzeti fájuk. Minden ilyen fát szigorú szabályok szerint kell ápolni Portugália területén; egy kiszáradt fát se lehet engedély nélkül megfektetni. Kétféle parafa tölgy található: az egyik fának fokozatosan egyre jobb és jobb a kérge, a másiknak pedig az kérgének a minősége mindig ugyanaz. E második típus nevét *szűzfa* adják, és nem használják termékek előállításához.
1870-ben Portugáliában alapították meg az Amorim céget. Ez a cég nagy mennyiségben elkezdte ültetni ezeket a fákat és feldolgozni a kérgüket különböző célokra. Minden a boros palackok dugóival kezdődött, de minden évben a cég milliókat fektet be a kutatásba és a fejlesztésbe. Ennek köszönhetően a parafa még a Marsra is eljutott. A hőállóságának köszönhetően az űrsiklók orránál használják.
Büszkék vagyunk arra, hogy ez a termék a PETA által - Jóváhagyott Vegán tanúsítványt visel.
Mi az a PETA?
Az állatok jogaiért küzdő szervezet, amely a vegánságot népszerűsíti. Céljaik között szerepel az állatokkal való bánásmód megváltoztatása; négy fő területre összpontosítanak:
- Tengetés és gyárak - állattenyésztés hús előállítása és a húsfeldolgozó helyek;
- Laboratóriumok - kozmetikumok, gyógyszerek tesztelése...
- Divat ipar - bőr kereskedelem és beszerzése;
- Szórakoztató ipar - cirkuszok;
Számos divatmárka abbahagyta a bőr használatát (Polo Ralph Lauren, Armani...). Olyan kozmetikai cégek, mint az Avon és Mary Kay, szintén abbahagyták a termékeik állatokon való tesztelését. Ezek a kampányok óriási sikert arattak világszerte ismert celebeknek köszönhetően: például Paul McCartney, Pink, Joaquin Phoenix, Pamela Anderson, Ellen DeGeneres és mások.
Egyszerűen megfogalmazva, ez a tanúsítvány azt garantálja, hogy a termék nem tartalmaz semmilyen állati összetevőt, és hogy nem tesztelték állatokon.